En Daniel

Ja min älskade man är ju lite små rolig emellanåt.
Och ibland så undrar jag om de inte är han som borde
vara den snåle småläningen i vår familj.

Det brukar jag som skriver inköpslistorna och han
som handlar det som står på ( + mycket mer )
Hur som helst denna gång hade jag skrivit lök
eftersom han skulle ha med sig tacopaj till
Stockholm.

När jag kom hem efter jobbet möttes jag av denna.



5 kg lök, vi som knappt använder lök.

Men den hade ju faktiskt bara kostat 5 kr :)

Så behöver ni lök där hemma vet ni vart ni kan vända er.




Kommentarer
Cissi

HAHAHA! Pinsamt nog gjorde jaexkat samma sak bara för att det var billigt en gång, men det sliuta med att jag säkert kasta halva "påsen" eftersom löken han bli dålig ;"

2012-04-25 @ 13:29:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0