Thellas hjärta klappar lite extra

för sin stora kärlek Eric Saade.



Så här satt hon stora delar av konserten. :)

I flera månader har jag velat och velat utan att riktigt
bestämma om hon skulle få gå eller inte.
Kände att det kanske var lite fel ålder på henne,
men hon ville så gärna se honom.
Så i torsdags em kl 16:00 bokade Daniel 2 biljetter
genom telia. Nu var de bara så att insläppet började
kl 18 och jag kom ifrån jobbet 16:10, så nu hade jag
lite smått bråttom då barnen skulle hämtas och lämnas
hemma för att äta. Biljetterna skulle oxå hämtas ut.
Daniel trodde han hade beställt biljetterna genom ATG,
så jag cyklade till en kioskt på Norr där jag trodde
de gick att hämta ut. Men ack vad fel jag hade, blev istället
skickad till en annan kioskt på Norr, fast där visade det sig
att biljetterna bara gick att hämta ut på biljettkompaniet.
Så kvart över 5 cyklade jag upp på stan för att hämta ut
dem innan de stängde kl 18.
Men jag hann och sen hann jag precis hem till 17:45 för att slänga
i mig lite mat och bytta tröja innan Emma och Amilia kom 18:00
och hämtade upp oss.

kön in till conventum kongress.

Förväntansfulla tjejer.

Vi ställde oss längst ner i salen och brevid oss hade en
mamma tagit ett slags barbord och satt sin son på,
så vi gjorde lika dant till våra tjejer.
De gick förbi vakter men de sa inget så vi antog att de
var ok. Men när mer än halva konserten varit kom de
fram en vakt till mig och sa att man inte fick ha barnen
på borden. Lite surt att han gick fram till minsta barnen
och sa till, det satt många andra barn på samma bord
och de var mycket större. Men vi kände oss som ligister
och trotsade vaktens order. Va fasen de är ju inte direkt
så att vi störde någon annan där bak och jag tror inte
Thellas tyng har sönder borden.

glad 4 åring.



Mamma jag tror Eric såg mig, han vinkade till mig.

Enda gången Thella blev ledsen och besviken under
1½ timme var när han tog upp en annan tjej på scenen.
Där hade ju gärna Thella velat vara istället. :)



Mina stolta lilla 4 åring var mer än nöjd efter kvällens konsert.

Hon har nu sett sin stora idol 3 gånger på mindre än 1 år.




Kommentarer
Malou

Haha! Så söt hon är. :-)

2012-04-14 @ 20:52:20
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Jessie

Tänk vi har samma "bekymmer" med våra döttrar... Bara det att det skiljer 12 år på dom!!! =)

2012-04-15 @ 19:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0