AGF läger

Idag körde Oliwers gympa läger igång.
Han var så nervös i morse sa Daniel, men i år var han inte den
enda killen i från hans grupp iallafall. Nu var de ca 10 st, så denna
sommar känner han någon iallafall.
 
Daniel satt med hela tiden idag, han är så nyfiken på vad de gör.
Han får aldrig vara med annars och titta eftersom jag alltid är med,
så han passar på denna veckan. :)
Fick ett mail av honom förut idag där han skrev att han var så stolt
att han höll på att börja gråta. Sötisen
 
 
Thella och jag gjorde chokladbollar till Oliwer som en liten överaskning 
när han kom hem. 
 
Efter en dusch somnade barnen rätt fort nu ikväll.
Så jag ska ta och läsa ut en jobb bok och gå och sova efter de.
 
 
 


Kommentarer
Malou

Tycker jag verkligen att han ska vara. Oliwer är superduktig! :)

2012-08-07 @ 22:28:08
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0