Kebab monstret.

Förra fredagen var Oliwer på kalas och vi andra var ute på baksidan
och satte upp tältet inför gårdsfesten vi skulle ha på lördagen.
Vi avlutade kvällen med lite fångarna på fortet och kebab.

Någon i familjen är lite mer förtjust i svampen kebaben än oss andra. :)
 
På lördagen var jag och Oliwer uppe på Oscaria för att gå på ledardagen 10:30-15.
Oliwer som demogymnast och jag som ledare. De var en väldigt intressant 
dag och Oliwer blev helt slut i kroppen så när de var 1 timme kvar orkade
han inte mer utan lillasyster fick komma och ta hans plats.
Oliwer skulle nämligen iväg på kalas 15:30-19., Och våran gårdsfest startade kl 17
så den dagen gick av bara farten. Vid 22:00 tiden gav vi upp och lätt myggorna vinna
över oss. Sängen var oxå rätt lockande vid den tiden efter en hård dag.
 
På söndagen åkte vi och badade på Eyrabadet med Fredde, Emma och tjejerna,
Oliwer och Amilia var super duktiga på att öva simma. Vi gick till och med i på de 
djupa. Så nu jäklar ska här övas under semestern.
 
Efter simningen åkte vi hem för att äta lunch innan Thella och jag gav oss 
iväg på hennes gympa. 
Jag var helt sket slut när de väl var dags att lägga sig i sängen och sova
några timmar innan nästa arbetsvecka började.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0