Nu har vi en 2a klassare här hemma.

Jajja men som han har längtat hela sommaren.
Äntligen går han nu i 2an, men som han sa idag de är svårt att komma ihåg
att de är 2an han går i och inte 1an :)
 en lite nervös kille på väg till första skoldagen efter sommarlovet.
 
 Thella var inte alls sugen  på att gå upp på morgonen.
 
Första skoldagen stängde jag på jobbet så Oliwer fick åka med Isaks pappa till
gympan och snälla Emma hämtade hem Thella, så henne hämtade jag upp
hos dem efter jobbet.
 fick ett mms av Emma på min prinsessa :)
Sen tog Thellis och jag bussen hem, för att laga kvällsmat innan Daniel kom 
hem med Oliwer.
 
Idag slutade jag tidigt så efter att jag hämtat barn tog vi cyklarna bort 
nya sibylla de öppnat borta vi norra kyrkogården.
Lite udda plats att ha de på kanske men precis lagom långt bort för oss :)
 
Godkänt av barnen jag tyckte de smakade lite nytt och bränt,
men de kommer nog bli bra de där med.
 
Ikväll har barnen och jag sett nya filmen Piraterna, kanske inget för
mig men barnen var helt knäpp tysta och satt helt still i 1½ timme
så de gillade den nog.
 
Nu är de dags att göra barnen klara för natten sen ska jag bädda ner mig i soffan
och slappa lite till tv:n.
 
KRAM
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0