Saknar mina korvar.

I torsdags åkte jag till Lövudden i Västerås med jobbet.
 
Vi skulle vara där på våra studiedagar, ett himla trevligt ställe med
väldigt god mat. Lite rustning skulle stället inte må dåligt av men 
jag och Eva fick ett av de finaste rummen. En dubbelsäng att dela på
fick vi oxå:)
 
Medans jag var och roade mig med jobbet tog Daniel barnen och åkte ner 
till Hultsfred för att fiska kräftor.
Det var väldigt tomt och tyst här hemma när jag kom hem i fredags eftermiddag.
Hittade detta brev till mig. :)
Som tur var ville snälla Jenny umgås med mig. Så hon kom lite efter 18, och då
åkte vi och köpte mat som vi sen åt till en film hemma i tvsoffan.
 
När hon åkte hem vid 22 la jag mig i sängen för att surfa lite, men ögonen 
sa snabbt tack och godnatt.
 
På lördags morgonen gick jag upp lite efter 8, började dagen med att inviga 
löparbandet. Daniel hade redan invigt de i onsdags morse men jag hade inte 
haft tid innan.
Måste bara få säga att det är INTE jag som har valt färgen, utan de har 
min underbara man gjort. :)
 
Vid 10 tiden kom Jenny och då tog vi en promenad upp på stan,
jag hade tid hos optikern. Under timmen vi var där, gjorde jag synundersökning, 
beställde solglasögon och glasögon plus att Jenny oxå tittade ut vad hon ville ha.
Sen blev de lite shopping och lunch på stan innan vi gick hem igen vid 4 tiden.
 jag kommer vara snyggast vid poolen. :)
 
Resten av kvällen tillbringade jag i soffan med att renskriva alla föreläsningspapper
och surfa på nätet. Men vid 22 gav jag upp och la mig i sängen.
 Fick detta mmset av Malou igår kväll.
Efter de längtade man ju inte ett dugg efter alla där ner, så lite synd var de
allt om mig en stund då. :(
 
Idag vaknade jag redan lite efter 6 av att blåsan behövdes tömmas.
Som tur var somnade jag om och vaknade igen vid 9 tiden.
Helt ok sovmorgon, gjorde mig iordning för att ta ett pass på bandet.
Men precis när jag skulle starta de ringde Carin och räddade mig ifrån de ;)
Nej då men hon skulle till Vingåker outlet och undrade om jag skulle med,
å de tackar man ju inte nej till. Så de var bara att hoppa i andra kläder och äta
en frukost mackan innan hon och barnen kom för att hämta mig.
 
Jag hittade nya regnkläder till Thella och lite delikatobollar, lagom mycket inköp.
 
Nu har jag kört ett pass på bandet och duschen väntar, sen ska jag laga lite
tacos till familjen som äntligen kommer hem om ca 1 timme.
 
Imorgon börjar vardagen igen, Oliwer börjar 2 an och Thella går över
till storbarns avdelningen som hon har längtat.
 
Bjuder på en sovbild på Thella som avslutning.
 
Hej på en stund.


Kommentarer
Jessie

Snyggast vid poolen??? Ska ni ut o resa nu igen?!?!? Jag vill oxå!!!!!! =)

2012-08-20 @ 09:58:02
Cissi

sv: Boken är bra, men inte lika bra som första men absolut läsvärd!
Finns under böcker i min blogg :)

2012-08-22 @ 07:51:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0