Granen.

Ja de här med gran är ett projekt i vår familj, mamman (de vill säga jag) vill ha de på mitt sätt, och resten av familjen på sitt sätt. Förra året gick jag efter och plockade bort grejer och rättade till.                I år har jag bara gett upp allt och överlåtit pyntandet till man och barn. Här är restultatet. 

Självklart hänger vår "stjärna" tomten högst upp.

Nya tomtar har oxå hittat hit.

GIssa vem som vill ha dem i granen ?

Eget julgrans pynt är jag allergiskt mot, men i år får jag snällt ha kli på hela kroppen

för de verkar förökat sig i jullådan :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0