Leklandet i Hultsfred

Igår eftermiddag testade vi på de nyinvigda leklandet i Hultsfred.
Helt ok tyckte både stora som små. Vi vuxna kunde sitta på ett ställe och sen se eller höra dem nästan hela tiden. Fikat var oxå himla billigt och de är ju ett stort +. 
 
Tjejerna kämpade på.
 
 Oliwer var en aning svett han med.
 
 Vilken lyxa de fanns studsmatta.
 
 Tjoho nu kommer jag, ropade Winnsan.
 
Daniel satt och retade mig om att jag inte skulle kunna ta mig igenom de här rullarna.
Så tills slut gav jag upp och gick och testade, å trott eller ej men jag gled igenom hur lätt som 
helst. De gick inte lika bra för Daniel om vi säger så ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0