Lucia 2012

Oliwer hade lucia firande i tisdags morse i matsalen med sin klass. De var himla fint och de sjöng jätte bra tyvärr kunde jag inte ta några kort, så mobilen inte samarbetade med mig. Fick bli ett kort efteråt istället.

Thellas lucia firande var den 13 dec kl 8 på morgonen, jag skulle igentligen haft semester men fick hoppa in och jobba då en kollega blivit sjuk. Nu fick jag istället vara med på jobbets lucia firande.

Thella hade dekorerat ett eget hjärta på förskolan.
 
Jag slutade tidigt så barnen och jag passade på att baka pepparkakor medans Daniel jobbade.

När Daniel kom hem firades jag lite till med 2 böcker och en lott. :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0