Pyssel Thella

I Torsdags när jag hämtade hem barnen efter jobbet, hade Thella massa pyssel på sin hylla. :) För några veckor sen bad fröknarna på hennes fsk om en glasburk o en figur på 5-7cm. Jag gav som förslag på olika tomtar eller andra små prydnadsgrejer. Men NEJ då vår envisa lilla tjej skulle ha en av pappas egen målade små otäcka figurer. Ja andra hade små tomtar el vita duvor, men Thella var rätt ensam om sin iallafall. ;) De syns inte på bilden men det är glitter o små stjärnor som far runt närman skakar på den. Hon hade gjort en ljus lykta till men de har jag missat att ta kort på. Ja pyssla de kan jon iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0