Alla hjärtansdag.

Här hemma hade vi kommit överens om att vi
bara skulle äta något gott och sen självklart
äta några choklad hjärtan, som är ett MÅSTE
enligt barnen.

Men ack vad fel jag hade.

Min underbara familj hade hjälpts åt med att
ordna maten tills jag kom hem.
Barnen hade gjort salladen och dukat medans
Daniel hade gjort fläskfile med bacon, köttfärs
och smördegs omslag.
Han kan om han vill min man :)

Sen hade han slagit på stort och köpt en bärbar
dator å en parfym till mig.
Tur att jag köpte med mig en semla hem till honom ;)
Det är ju nästan jämt eller hur :)

 


Efter maten åkte Oliwer iväg på 1 timmes dansträning
och när han kom hem fikade vi lite innan de var dags
för honom att läsa godnatt sagan för Thella.

Medans Oliwer var på dans lärde Daniel mig lite
med den nya datorn, så nu kan jag prata med
skype oxå. De roligaste var att vi ringde mamma
och fick henne att starta ett konto, så nu kan vi
både prata och se på varandra. :)

Thella fick oxå fått en alla hjärtansdags present.
Eller hur Lotta visst var de tänkt så ;)
 
Tusen tack Lotta du är guldvärd.

Nu ska jag ta och hänga tvätten innan sängen ropar.
Börjar 6:30 imorgon sen är de kurs på kvällen 18-21,
så imorgon kommer jag nog somna ovaggad.

Puss på er och hoppas ni haft en bra alla hjärtansdag.



Kommentarer
sandra

Åh vilken härlig alla hjärtans dag du har fått. <3

2012-02-14 @ 21:52:18
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/
Malou

Samma dator som jag har. :-)

2012-02-15 @ 08:17:56
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Je

Vilken underbar make du har, se till att hålla han fast du mä ;o) <3

2012-02-15 @ 14:34:53
URL: http://jaowl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0