Älskade ungar.

Ja ibland är ungarna bara för söta.

Igår kväll när vi satt och åt kvällsmat pratade
vi lite om att flytta. (Någon i denna familj är lite
mer sugen på att köpa hus än andra)
Daniel tyckte iallafall att vi kunde flytta till
Thailand och så pratade vi lite om det.
Efter en ganska lång stund säger Thella.

-Men då kan vi ju inte äta tacos (vi åt de just då)

Va säger vi andra som inte fattade vad hon pratade om.

- JO men i Thailand äter de ju bara räkor och ormar.

 Min lilla plutta.


Idag när vi hade gympautbildning var Oliwer med mig
som min personliga lilla försöks kanin.
Under en övning där vi skulle öva på styrka skulle alla ligga ner
på golvet i en såkallad planka.
Nu är jag inge super atlet så de gick väl sisådär för mig.
Oliwer skulle vara snäll och hjälpa mig i rätt ställning och
säger därför ( med hög röst, eftersom han alltid prata så)
-Mamma du måste dra in magen oxå.

NU var de ju så att hans mamma redan gjort de.
Men har man ett överflöd av fett just runt magen så har man.
Och nu blev de ju inte ett dugg pinsamt, när alla runt om hörde
de.
Vid såna tillfällen är de väl ok att älska sitt barn lite mindre
än vanligt ????

 Vår duracelkanin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0