Ja jag är fasen inte bra på de här längre.

Men nu när Daniel inte har någon dator längre,
blir de heller inte att jag går och sätter mig vid min.
Jag hamnar framför tv:n med mobilen.

Ikväll är han iväg på killkväll så då passar jag på
att sitta här lite nu medans barnen sover.
Eller jag trodde de sov, men Thella kom nyss upp
och behövde gå på toa.

Jag har som sagt varit grymt dålig på detta och
fått skäll från alla håll och kanter pga det.
Så nu ska jag bättra mig, iallafall göra ett försök.

Sen sist har de hänt lite iallafall.

Världens bästa pappa/morfar har blivit ett år äldre.


Jag har varit på terminens första föräldrarmöte.
Det var Oliwers klass som stod för de.
Vi föräldrar fick avslutat mötet med att pyssla lite.
Tanken var att vi skulle göra vårat barn, tyckte allt
Oliwer blev riktigt bra. Hans fröken tyckte inte alls
de var svårt att lista ut vem som var han.
Kan ni se honom ??


Bästaste Lisa har äntligen blivit mamma.
Och de är så stort att man bara måste gråta
en lite skvätt emellanåt.

Lilla prinsen är fortfarande namnlös men söt är han ändå :)

Oliwer har lagt sin fotbollskarriär på hyllan och satsar nu
istället på Street dance. Vi får väl se hur de slutar. :)

Thellis har haft sitt barnkalas.

 paket öppning
 Presenterna fast zhu zhun från Maja saknas.
  fika
 lite fiske, där jag hyrt in lite hjälp ;)

Sen körde vi lite kalas med farmor/farfar/mormor/morfar.

  farmor/farfars presenter.

Sista natten som 3 åring.


God morgon 4 åringen. 30/1

JA MÅ HON LEVA; JA MÅ HON LEVA:)
 
 Barbie från moster Malou, pengar från gammelmormor
 zhu zhu från Oliwer.
 Från mormor/morfar. Den rosa Zhu zhun var från Maja.
 Från mig och Daniel.

4 årsdagen firade Thella hemma med mig, mormor/morfar.
De åkte hem efter att Oliwer slutade skolan.
Jag hade möte på jobbet på eftermiddagen så då fick barnen
vara hos farmor och farfar en stund.

Kvällen avslutades i tvsoffan med chips/popcorn och
familjen annorlunda.

Lite torsdagsfika med monopol spel har vi oxå hunnit med.


Igår fredagsmyste vi med våfflor och kräftor till
filmen SPY KIDS.


Hittade detta kort som Thella måste fotat.
 Den bästa sidan av mig;)

Ja de var allt för denna gång.
Nu ska jag ta och pressa mig ner emellan dessa
små korvar.


God natt med er.

Kram


Kommentarer
Je

Jag förstår att ni har haft fullt upp, typ ja hela tiden. Nu är mina bonusbarn stora och börjar blir självständiga, bara ibland när det passar dem :o). Kramar i massor

2012-02-05 @ 18:22:42
URL: http://jaowl.blogg.se/
Hanna

Robin har också lagt fotbollen på hyllan. Han hade en kort karriär ;)

2012-02-07 @ 07:16:29
URL: http://hanchens.blogspot.com
lollo

kikar igenom bilderna snabbt med lily brevid, åh det där ska jag säga till miranda att hon har fått en zsuzsu pet =D

2012-02-09 @ 19:56:07
URL: http://trollmammsis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0