Ett litet tips.

För er som bor i Örebro trakten och tänkt ta kort på
hela familjen, barnen eller husdjuren.

Vi var och tog kort på oss nu innan jul hos en
super duktig fotograf.

Veronica Bengtsson heter hon och hennes firma
heter Studio Vera AB.

Tyvärr har hon ingen fungerande hemsida än,
men den ska komma upp inom någon vecka.
Så jag länkar den iallafall så får ni själva
hålla kolla på den. :)

www.studiovera.se

[email protected]

Här kommer lite av våra bilder.
Vi är verkligen super nöjda.



 


  

  
 



Kommentarer
Cissi

Jätte fina foton :)

2012-01-11 @ 08:06:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Jessie

Superfina bilder!!! WOW! Men lite långt för mig att åka... =)

2012-01-11 @ 18:59:56
Lollo

ja era bilder var ju sååååå fina!!! jo just ja, jag har bloggat ;-) :-o

2012-01-16 @ 12:58:17
sandra

ÅH vilka fina bilder <3

2012-02-13 @ 21:58:35
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0