Fy sjutton vad kallt de är.

Å då är det inte ens ute vi pratar om, utan inne. :(
Jag som är frusen av mig annars oxå lider verkligen nu.
Om nätterna sover jag i pjamas, raggisar och duntäcke,
vissa nätter har jag även morgonrocken på mig.

I fredags städade vi ut jul så nu kan sommaren
få komma tycker jag. Jag känner att har vi klarat oss
utan snö fram tills nu kan vi klara oss resten oxå.
 ses om 11 månader igen.

Thella körde en jagvägrarklivaurminpjamasdag.
Så hela fredagen gled hon runt i denna.
 men hon var söt ändå ;)

Vi skulle igentligen åkt ner till Vimmerby över helgen
för att kolla in Malou och Emils nya hus.
Men eftersom Oliwer kräktes 2 gånger på torsdags kvällen
var de bara att packa upp allt igen och hålla oss hemma.
Nu tror jag inte att de var magsjuka, men man ville inte
chansa.

På lördagen fick jag med mig Emma upp på stan, så vi
körde lite shopping och lunch i några timmar.
Hur skönt som helst. Tack Emma det gör vi om snart igen va:)

 Thella posar i sin nya sparkdräkt.




I går hade jag handledning på jobbet, eller jag SKULLE haft
handledning, men det hade blivit fel med datumen så det var
ingen, Men hur som helst så tog Emma hand om Thella och
Oliwer undertiden jag var på jobbet. Tusen tack.
 Thella hade fått en super fin fläta.
Jag måste lära mig göra såna, för hon är ju så fin i dem.

Nu ikväll har Oliwer sprungit runt här för att leta efter
något som börjar på R. De skulle ha med sig de i morgon
i skolan. Så han kom med denna efter en stund.
 Ram.
Lillplutten shit vad länge sen det var han var såååå lite.

Nu hoppar och skuttar han runt som en gasmaskin hela
dagarna.

Mina "små" snuttisar somnade i våran säng nu ikväll.
 

over and out för denna gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0