1a semesterveckan avklarad

Av 7 dagar tog vi ett varv i spåret 5 av dessa dagar. De 2 sista dagarna nu körde vi utan barnen. Emil var hemma och tog hand om barnen medans Malou följde med oss runt. Men idag var Daniel för trött för att följa med så Malou och jag kämpade runt själva, å de var riktigt kämpigt idag. De var så himla kvavt, gick knappt att andas å så jäkla varmt var de oxå. Men runt kom vi och jag kämpade på med joggingen, de gick mycket bättre idag. Malou och jag har varvat emellan att gå fort och jogga, himla skönt faktiskt och än har jag inte fått ont i knäna. När Malou, Emil och tjejerna kom i fredags fick de i sig lite lunch innan vi skickade iväg Emil och Daniel till Glanshammar för att köpa sten. Malou och jag grejade lite här hemma undertiden.
 
 Sötis Mirabell.
 Stenen på plats. (iallafall lite av den)
 Thella hjälpte till att städa upp efter killarna.
 Winnsan hoppade lite så länge.
 Godingen
 
Efter kvällsmaten blev de lite soffhäng innan john blund hälsade på.
 
Igår lördag började vi som jag skrev innan med spåret, sen åkte Malou, Mirabell och jag
ut till Marieberg, Vi var bara inne på H&M och Cubus. Sen blev de coop och godislagret 
innan vi åkte hem för att avlösa killarna så de kunde åka och köpa marksten till baksidan.
 Oliwer och Thella myser lite med Mirabell.
 Sen målades de en hel del.
 Hittade ett linnen med Thellas favis Trassel idag när jag handlade.
 
På kvällen åt vi tacos och spelade lite kort, sen somnade jag rätt gött eftersom Thella och jag
hade varit vakna några timmar natten till lördagen pga regn och värmen.
 
Idag efter spåret åt vi lite rester till lunch och efter de packade Malou med familj in sig i bilen,
jag var en sväng ut till tvättstugan innan vi skulle bort till Daniel syster på kalas för hennes man
Fredrik. Thella blev super förtjust i deras chinchilor, de hade fått 3 bebisar som de ska försöka sälja
nu, Thella tyckte vi kunde ha en. Mitt svar blev NEJ.
 
Efter kalaset tillbringade jag en stund i tvättstugan, bäddade rent i sängarna och städade av
nedervåningen, övervåningen får vänta tills i morgon. 
 
Nu ska jag sova lite är helt skett slut. 
Men vi ses i mörra. KRAM
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0