Elle helg är inte helt fel.

Som jag har saknat henne och äntligen kom de hit i fredags efter många timmar i bil ;)
Vi hann med mycket här hemma innan de kom, Oliwer var och lekte hos Viggo och Thella
fick följa med mig och Daniel ut till Marieberg för att handla lite.
 
 Glass pause
 Mellis i bilen (kycklingklubba)
 
När vi var klara med alla inköp, hann vi hem och städa ur bilen innan Elle o gänget kom.
  
 bompa spel innan John blund kom
  hopptajm.
 
På lördagen åkte Thella iväg på ett kalas emellan 10-12 så Oliwer sysselsatt Emmy undertiden,
Elle och Tias åkte iväg för att kolla lite grejer till deras nyinköpta husvagn. Så jag tog hand om barnen och fixade lite lunch.
 Det är tur vår baksida är en lekplats ;)
 
När alla kommit tillbaks och ätit åkte vi till Stora Holmen för lite lek och tågåkande.
 glada gänget
 någon blev sur när han inte fick åka med i tåget ;)
 billek.
 
Innan vi åkte hem stannade vi till på godislagret där vi fyllde på förådet inför lördagsmyset.
 
Söndagen var vigd till Parkens zoo och Sean banan, vi var något osäkra på vädret men barnens
önskan blev ju vår lag. Så regnkläderna packades ner och de gladhumöret för de behövdes emellan
regnskurarna som kom till och från.
 lunchtajm emellan skurarna. Tur de fanns tak på vissa ställen.
 
Thella älskar att åka karuseller och Oliwer gör de inte, så snäll som man är fick jag snällt 
ställa upp och åka med henne. Å jag älskar de INTE. 3 av 4 fick jag offra mig, Thella garva och jag
grina nästan å mådde skit illa. 
 denna slapp jag för snälla Elle ställde upp :)
 
Som tur var räddade Sean banan mig från flera snurr karuseller.
 
 
 Inga gummistövlar, inga vattentäta skor = snygga lösningar.
 
Vi parkerade bilarna hemma igen lite efter 19, då var de trötta men uppspelta barn så de 
fick bli en tidig kväll, eller tja de somna ju inte tidigt men de fick lägga sig vid 20:00.
Vi vuxna avslutade dagen med lite film innan vi oxå bäddade ner oss efter en hård dag.
 
Tack Elle och Tias för den här helgen, de har varit toppen tyvärr går tiden alldeles för fort.
Hoppas vi ses snart igen. 
 
KRAM
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0