Familjefest en vanlig onsdag.

Thella och Oliwer önskade en familjefest i måndags kväll när Daniel satt och planerade den kommande 
gårdsfesten med föreningen. Thella vill oxå vara med och planera så Daniel föreslog att vi på tisdagen
skulle planera vår egna fest. Sagt och gjort på onsdagen var de fest för hela slanten.
 
På dagen lekte först Oliwer med Viggo och Thella å Daniel åkte ut till farmor och farfar i stugan för 
att få hjälp med att såga lite sten. Jag hamnade i köket med bröd och muffinsbak.
 
Klockan 4 startade "festen" med Oliwers önskningar Dansstopp och limbo.
Daniel var en hejare på dansstop men jag tror han mutat domarna ;)
 
dansa  pausa dansa pausa ;)
 
Limbon var kanske inte riktigt min och Daniels grej men barnen hade skoj iallafall.
 
Medans Daniel grillade spelade vi zatzy tillsammans ute.
Vi hade duktat fint inne vid matsalsbordet i vardagsrummet och efter att maten var uppäten och 
utplockad ordnade jag med Thellas önskan fiskdamm
  grillat är mums.
 
 
 
Efter fisket hamnade vi i soffan framför mästerkatten i stövlarna.
 
De var vår familjefest de, den fick godkänt av barnen och de tyckte vi kunde ha fest på torsdagen oxå :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0