Dop av Vimmerbys prinsessa.

Första helgen i juni var de kungligt dop ( elller tja om man tror
Thella så var det de )  Lill kusinen Mirabell fick sitt namn och
Thella var grympt besviken när hon kom hem.
Hon bröt ihop här vid matbordet på söndagskvällen för hon kommer
minsan aldrig få hälla upp dopvatten någon gång.
Hon VILL bli stora syster så hon oxå får göra det :)
Det hela slutade med att vi döpte våra barn i handfaten upp på toan.

Nå ja det var bara Daniel och barnen som var på dopet i Vimmerby
så korten som blev därifrån är inte mycket att hänga i julgranen,
så ni får nöja er med ett fåtal.
Gammelmormor och Oliwer.
Ludwig, Linus, Pierrsa och Lena
Lina, Alice, mormor, Thella, morfar.
Morbror Åke och Lena.
Winnie hjälper till med dopvattnet.
Fam Nilsson/ Palmer.
Tuffingen Winnie.


Efter dopet hade de blivit pastasallad  och tårta hemma hos
Palmers/Nilsson, men eftersom jag hade gympa kurs hela
helgen fick jag snällt stanna hemma och nöja mig med att
inhandla presenterna till lilla Mirabell.

(Malou eller mamma om ni har några bra kort på mina barn
eller på huvudpersonen under dopet får ni gärna maila över
dem. Har en man som inte är helt 100 på de här med att fota.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0