En vecka i maskeradens tecken.

Förra tisdagen hade Thellas avdelning en maskerad,
Thella hade i flera veckors tid prata om denna dag.
Hon skulle vara trassel och hon har längtat som bara den.
Men på helgen hade Oliwer skojat med henne om att hon
kunde vara en clone istället, så i måndags kväll var de hans
clone dräkt som åkte fram, trassel var som bort blåst.

Så i tisdags var det denna tjej som inte tog förskolan
men söt är hon.

På kvällen var de sommarfest för hennes avdelning på
förskolan och Oliwer hade sommarfest på sin skola.
Daniel var med Oliwer och jag var med Thella.
Fin klänningen åkte fram till kvällen.

På fredagen var de min tur att hoppa i findräkten.
Det var 210 års kalas för de som fyllt jämt på jobbet
detta år. Så temat var 60,70 och 80 talskläder.
Super snälla Madde lånade ut sina ursnygga 80 tals kläder.
ur snygg eller hur ;)
mina fina kollegor.
gillar inte att vara med på kort, men jag 
får väl offra mig så ni ser hur snygg jag var i krussat hår
och björn borg pannband.
tänkte få krussat hår att bli poppis igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0