Fredags mys med Zettarna.

Efter jobbet hann jag inte mer än hem förens gästerna
stod utanför dörren. Kristin med tjejerna kom för att
hålla mig och barnen sällis under kvällen.
Daniel skulle åka till Stockholm med ett gäng kamrater
så jag tyckte Kristins förslag var toppen.

Vi gjorde iordning lite tacos och åt de sen tillsammans
innan Daniel packade in i bilen för en killhelg i storstan.


Blev inga mer kort tagna för efter att Kristin bunkrat upp
med meloner och fredags chips till barnen la vi oss till
rätta på golvet och hade lite rätta ut ryggen tajm.
Shit vad skönt de är att få rygg och nacke utknackat.
Tusen tack Kristin, de var alldeles förlänge sen sist.

Tjejerna lämnade oss runt 20:30 så då förflyttade vi oss upp
till stora sängen.
Barnen hann somna innan jag kom in och la mig, men lite efter
22 släckte jag oxå lampan.

Tur var väl de för idag tyckte barnen att de var dags att gå
upp kvart i 7, inte helt ok enligt mig.

Nu ska jag försöka få på barnen lite kläder så vi kan äta frulle,
har liksom inte kommit dit än. Sängar ska bäddas rent, tvätt ska
tvättas och bompa MÅSTE tittas klart på enligt minifolket.

Ha en skön lördag i regnet.

Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0