Helgen inledes med barnledig kväll och bio.

Ja Farmor tog med sig barnen ut till stugan efter jobbet igår.
Så Daniel och jag bokade en sen bio och åkte upp på stan
för att se den. Igentligen var vi skit trötta båda 2 men detta
var första gången vi sov utan barnen sen i mars, så nu jäklar
ville vi hitta på något annat än att sova.
En helt ok film faktiskt.
Det tog bara mig 1½ timma att fatta varför de var dvärgar
med i filmen, å jag kan inte ens skylla på att jag är blond. ;)

Efter filmen åkte vi hem och softade i soffan.
Lite efter 23:00 gav jag upp och gick och la mig.

Naturligtvis vaknade jag runt halv 7 idag, när man får sova.
Lyckades somna om igen efter 7 så halv 10 gick jag upp
och städade av övervåningen och slängde in en tvätt.

Nu har jag hunnit med att ge nedervåningen en makeover oxå,
så nu får barnen gärna komma hem.
Vi ska ta och åka ut till marieberg en sväng, Daniel ska köpa
dörrfoder, och dörrlist sen ska vi handla lite på Willys.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, en kompis till
Oliwer ville leka efter att han varit på bio så som sagt vi
får se vad som händer.

Imorgon ska jag och Oliwer med Emma, Fredde och Amilia
på lite äventyr. Har inte berättat för Oliwer och Amilia vad
vi ska göra så jag håller på de en dag till. :)'


Kommentarer
Malou

Jag hoppas att du skämtar?! Snövit Malin! Snövit och de sju dvärgarna du vet! :) gisses! :)

2012-06-16 @ 13:30:10
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0