Inköp av klänning förbud.

Jo i vår familj har Daniel infört ett sånt förbud.
Vår lilla plutta har ett x antal klänningar och både
hon och hennes mamma ser nya fina överallt.

I förra veckan var vi upp på stan en sväng och helt
plötsligt kommer Thella och hämtar mig för hon måste
bara visa mig en sak. Oliwer och jag kommer med henne.
Med bestämda steg går hon till hörnet med en massa klänningar
hon går fram till en och visar glatt upp den.
Innan jag hinner säga NEJ börjar hon snabbt förklara för
mig och Oliwer att detta inte är en klänning.
Utan den ser ut som en t-shirt med kjol, men den är så fiffig
att man behöver inte ta på sig 2 saker utan den sitter ihop.
Smart ju säger hon och Oliwer och jag tittar på varandra och
börjar skratta.

Gissa vad hon kom hem med ???


Den ungen kan sin sak. :)


Kommentarer
Malou

Haha! Go Thella!

2012-06-10 @ 22:45:00
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0