Ledig mitt i veckan.

Kändes helt ok att vara de, men de blev lite konstigt i tankesättet.
Vi gjorde inget speciellt på nationaldagen utan dagen gick som
vilken annan dag som helst.
Men på kvällen grillade vi, så de blev lite firar känsla.

Lite konstigt att gå upp i morse bara.
Men eftersom jag hade tidig dag gick dagen rätt snabbt ändå.

Oliwer hade följt med Noel hem efter skolan så jag cyklade
bara iväg och hämtade hem Thella.
Hon och jag tog lite mellis innan vi gick ut för lite lek och glass
ätande.
cykla var super skoj
läsa Örebroarn när man gör nr 2 är viktigt
glass i solen

När Oliwer och Noel lekt klart kom han oxå till lekparken
för lite gunglek. Han övade på snygga hopp och jag försökte
fånga dem på bild. Vet inte vem som lyckades bäst.
Imorgon är det återigen fredag och Daniel ska med kompisarna
till Stockholm så jag och barnen får ha fredags mys med Kristin
och tjejerna. Tacos, chips och godis var planen.

Hej på en stund.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0