Regning söndag.

Vilket tråkigt väder det varit idag, ena stunden har
de varit grått mörkt och regnit, sen har solen lyst och
de har iallafall regnat. :(

Så idag har de mest varit inne aktiviteter, Oliwer har
haft kompisen Oscar här och Thella var iväg 2 timmar
på kalas hos Sigrid.
redo för 5 årskalas
finaste

Daniel och jag har roat oss med att greja här hemma,
jag har tvättat i föreningens nya tvättstuga, bäddat rent
i våran säng och städat hela huset.
Daniel har grejat med toaletterna och lagat en massa trasiga
saker som växit på hög.
Vi har äntligen fått tummen ur och satt upp korten från
våran fotografering hos Veronica. www.studiovera.se

Efter att Oscar åkte hem vid 5 tiden började Oliwer och
Thella leka som aldrig förr. De var på Thellas rum och lekte
fram tills vi fick tvinga dem i säng lite efter 20:00.
(De hade en liten kvällsmats pause men annars var de på
rummet )

Nu säger jag tack och hej för idag, ögonen vill inte vara med
längre och då är det bästa att lyssna på dem.

Kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0