Sista dagarna i 1 är avklarade.

Oj vad tiden går fort, nu har vår lille kille gått ur 1an.
Shit efter sommaren börjar han 2an :O

I måndags var jag på info möte i Thellas nya förskolegrupp.
Hon ska äntligen få börja i storbarnsgruppen, som hon har längtat.
Det har varit nedräkning sen förra sommaren så hon har verkligen
väntat.

Igår var sista skoldagen och den började redan 6:30 för
Oliwer och Thella. De brukar aldrig börja förens skolan börjar
8:15 men igår hade Daniel kurs som började 7 och jag hade tidiga
tiden på mitt jobb. Så halv 7 lämnades barnen in på skola och förskola.
Thella hade inte alls varit sig själv på fm, hon hade visat en helt
annan sida än vad hon brukar, men de är var ju kanske inte så
konstigt. Att gå upp 10 i 6 är inget hon brukar, Daniel brukar få liv
i henne runt 7:30 annars.

Tröttis.
Daniel hade satt på henne kläderna medans hon fortfarande sov
sen hade han burit ner henne till bordet. Men när hon satt där vaknade
hon till och fick fram

-men pappa nu tänker du inte efter, jag skulle ju äta frukost på fsk.
Så hon gick upp till sängen och kröp ner under täcket igen istället.

Efter jobbet hann vi hem en sväng för att vila lite, Thella och
Oliwer åt lite mellis framför en film. Det gjorde susen på Thella
för sen blev hon lite roligare att ha att göra med.

Redo att sluta 1an.

samling framför scenen på skolgården.

Lite fruktstund i parken efteråt.

Daniel slutade 19, så när han kom hem vid 19:30 cyklade
vi hem och åt Mc Donalds för att fira. Sen hade han ordnat
jordgubbar och glass till barnens glädje.

Klockan hann bli nästan 21 innan barnen hade kommit i säng.
Jag somnade inte långt där efter.

Idag när jag hämtade hem barnen hade någon tagit Oliwers
rygga och rotat igenom den på toan. 2 beyblades fattigare
blev han efter de :( Inte så skojigt, att inte ungarna kan
se skillnad på mitt och ditt, något irriterande.
Men men inget att göra något åt.

Nu ska jag ta och bädda ner barnen och hoppa in i en dusch.
Ha de gött.







Kommentarer
Malou

Vilka skitungar! Hoppas ni får reda på vilka de är!

2012-06-15 @ 00:00:45
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0