8 åring i huset.

Ja 1 mars fick vi en 8 åring i huset.
Som han har längtat efter den dagen. :)

Kvällen innan hade han jätte svårt att somna
men till slut så, gav äntligen ögonen upp.
sista natten som 7 åring.

Oliwer vaknade tidigt på sin dag, han kom in till
oss vid lite efter 6, så jag skickade tillbaks honom
till sin säng. Sen var de bara att få upp Daniel och Thella
för lite skön sång.
Ja må han leva......
ååå vad jag sover........ eller inte.
oj vad förvånad han blev när ni kom ;)
först Thellas present, ett presentkort på MC
Tack snälla precis vad jag ville ha.
Vad kan detta vara för skoj?
Yes star wars lego.
Presenterna blev godkända.
(Han hade sen innan fått en ny stereo)


Dagen efter körde vi film och pizza kalas för 6 kompisar.
Han hade bjudit sin tjej och en kompis till henne, sina 3
närmaste klasskamrater och grannkillen som han leker
med mest. Det var helt lagom enligt mig.

Först paket öppning, som blev en succe, han fick bara
sån han önskat sig. 2 presentkort på bio och star wars
lego. Så som sagt han var helnöjd.

Poppers pingviner och snacks.

När alla gått hem stannade Noel kvar och hjälpte
Oliwer med att bygga ihop lite lego.

Thellis fick se på.


Ja då var årets kalas klara.
Nu laddar vi batterierna till nästa år.

Kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0