Sean den förste banan.



Här hemma rockar vi fett till banan mannen.
Helt ärligt är de nog Daniel som diggar honom mest.

I helgen som var hade Oliwer kompisen Robin här,
han sov över så nu är de 2a nattgästen Oliwer har.
Om man inte räknar med Amilia som sov förr några år sen.
Men då var de så små så det räknas knappt.
Tror de var 2 trötta killar för de somnade
nästan så fort de la huvudet på kudden.

Igår hade Oliwer gympa träning, de skulle
öva lite på ringarna eftersom de ska tävla i sånt.
Innan träningen delade vi på en tallrik pasta med kyckling.
Jag fick knappt något utan storätaren Oliwer tryckte i
sig allt själv.

Igår när mannen kom hem från jobbet såg han ut så här.
Helt ärligt tycker ni det är ok, jag skäms och hoppas verkligen
inte han hjälper någon på jobbet som känner mig.
Man kan inte ha kort byxor som inte är uppvikta som de
ska vara, då får man fasen ha på sig långbyxorna ett tag till.

Påsk fint håller vi på att göra framsidan oxå,
tyvärr ska de vara minus grader nu natten till onsdag, så vi får väl se
vilka som överlever.

Såg denna syn igår och insåg att jag måste
köpa mig ett par favis jeans till. Kan inte gå omkring som en
slusk.

Idag när vi var på marieberg för att köpa mig
ett par favisbyxor, så hittade Thellis denna klänning. Köpte st 110,
fasen fattar inte att hon redan är så himla stor.
Nu längtar iallafall Thella till sommaren och slippa ha på sig alla
kläder.

Ska ta och krama kudden lite nu, så vi hörs snart igen.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0