22 maj

Ja 22 maj är ett datum vi håller lite extra kärt i denna familj.

För 13 år sen träffades Daniel och jag, å för 12 år sen förlovade
vi oss. Och för 8 år sen gifte vi oss och Oliwer döptes.


I år firade vi dagen genom att åka och handla sommarskor
till barnen, Daniel fick blommor av mig och jag fick en chokladask
av honom :)

Till kvällsmat grillade vi och satt ute på våran baksida för första
gången för i år.

Efter att ha fått barnen i säng gick Daniel och jag ut på baksidan
för att göra iordning trall och utemöbler.
Daniel slippade möblerna och jag oljade in trallet.
Men min underbara man tog över oljandet när DHWs började :)

Finaste finaste Tessan saknar dig MASSOR. :(
Tack för att du var med mig på en av mina finaste
dagar i mitt liv. @:-:--


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0