Förkylnings tiden är återigen här.

Ja i Fredags åkte Daniel på förkylning med feber.
Så han låg däckade hela helgen, så himla typiskt
då de hände så mycket skoj med Oliwer då.

På lördagen checkade Oliwer och jag in i Idrottshuset
redan 7:45. (Tack snälla Madde för skjusen)
Sen var de gympa tävling enda fram tills prisutdelningen
vid lite efter 14, så halv 3 var vi på väg hem.
Uppvärmning.
redo för mattan.
prisutdelningen.

Men först en sväng ut till marieberg för att inhandla
9 års present till kusinen Isac som fyllde år på måndagen.

Det blev en rätt tidig kväll då vi var trötta och Daniel inte
mådde bra. Jag hamnade i soffan och skrev utvecklingssamtal
medans barnen kollade på bompa.

Gissa vems sida av sängen detta är ?

Söndagen började med en lång sovmorgon för min del.
Jag klev inte upp förens lite efter 10 men sen blev de
fart i oss.
Oliwer hade dansuppvisning kl 13, så 12:20 var de samling.
Det blev bara jag och Oliwer som åkte på detta oxå, eftersom
Daniel fortfarande hade feber.
Jag blev väldigt positivt överaskad han var himla duktig,
lite synd att han inte vill fortsätta. :(

Denna veckan har Thella varit hemma pga förkylning
ingen hög feber, men lite feber på kvällarna.
hittade fisan så här igår kväll framför bompa.

Idag var jag hemma med henne, dels för hon var halvhängig
igår och för att jag själv är dunder förkyld.
Men idag har hon varit i full gång så imorgon blir de förskolan
igen så jag får vila upp mig lite.

Imorgon kommer äntligen mamma och pappa hem från
Paris, ska bli kul att höra allt om hur de haft de.
Barnen fick varsitt vykort igår med posten, själv fick
jag en lite hälsning på ett av dem, så mycket vad jag värd ;)

Nu ska jag ta min förkylning och krypa ner i sängen.

Ha de gött.




Kommentarer
Sandra

Tack så jättemycket! Det är så skönt att den är klar nu :)

2012-05-24 @ 21:43:25
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0