Lite av varje.

Det var ju ett tag sen sist så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Så jag kör lite kort istället :)

Thellis har blivit helt galen i att rita och skriva på små lappar.

Mormor passade  på att åka till Paris med morfar när hon
firade sin födelsedag, men Thella fixade en present iallafall.

En gubbe och en sol, å sen ett får.

Rörmokaren har varit här så nu har
vi vatten på lilla toan. Nu saknas bara dörr foder och elementet.

Vi har invigt vår soppskål.
Många vuxenpoäng blir de ;)

Vi har varit en hel lördag i skogen med Oliwers klass.
Thella fick vara hos Fredde och Emma plus tjejerna, medans
vi andra traskade runt en sjö i närheten av hallsberg.
Men de var himla trevligt förutom alla blåmärken jag lyckades få.

Nu är i och försig detta samma blåmärke
men de är taget under flera veckor så nu kan ju
gissa hur stort och ömt de har varit.


Thella kom hem från förskolan med detta hjärta till
Oliwer en dag.
Allt för denna gång.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0