Mus i vårt hus :(

Usch och fy å blääää säger jag bara.
Igår skulle jag ta fram dublo legot ifrån vinden
för Thella ville leka med de.

Hinner inte mer än ta ut första lådan förens Thella
säger att de är glitter bland legot.
Tittar lite nogare och hittar även rått skit, fick snabbt in
Thella på toa för att tvätta av sig och jag började städa
upp på hennes rum.
I med legot i badkaret och sen var de bara att ropa upp
Daniel så vi kunde börja vår råttjakt på vinden. :(
Inte alls så som vi hade tänkt dagen.

Efter att ha kollat halva vinden gav vi upp och gick ut
i solen för att sätta upp studsmattan.
Daniel åkte i väg för att handla råttfällor medans jag
satte upp nätet.

Valborgs kvällen tillbringades på vinden efter vi hade
ätit grillat. Barnen låg i vår säng och tittade på tv å åt godis.
Men nu är ALLA lådor kollade och inge mer bajs hittat.
Å alla håll i väggen är lagade så nu jäklar ska inga mer
råttisar komma in.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0