Tillbringade den soliga helgen i en gympasal

Ja så himla typiskat när solen äntligen tittat fram så
sitter jag inne på gympakurs i Lindesberg.
Men jag får trösta mig med att de var ganska intressant,
tyvärr var jag inte klar efter 2 dagar så nu måste jag
gå en kurs till i juni, som det ser ut nu iallafall.
Del 2 går bara första helgen i juni eller 1a helgen i sep.
Å första helgen i sep är ju vi uppbokade sen länge och
nu i juni ska lilla Mirabell döpas. Så tyvärr får jag nog
hoppa det och bara skicka ner man och barn. :(

Kursen slutade lite tidigare på lördagen så jag hann
hem och hjälpa mannen med kvällsmaten.
De hade bestämt att vi skulle äta tacos så de var bara
hugga in i grönsakerna.

Efter maten bäddade Thella och jag ner oss i sängen
medans killarna satte sig vid köksbordet för att spela
lite spel.
star wars kort.
sängmys med ostbågar och chips.

Efter söndagens kurs hamnade jag ute i trädgården en stund
innan sängen kallade. Jag var verkligen helt sket slut.
Mycket att ta in, nu är de bara ett grupparbete som ska göras
innan nästa kurs kan påbörjas.

Ja de var min helg de, hur har eran varit. ???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0