Dvd fodral, såååå ute.

Ja de hela började med att mannen fick order om att städa hemmet i fredags medans jag jobbade. Han är inte världsmästare på att städa min man, el ju kanske världs sämst kanske. Nå ja, han skickade ett x sms underdagen där han beklagade sig över städningen. Och när jag kom hem såg det värre ut än innan, hur gick det till kan man ju undra? Jo för Daniel är expert på att hitta andra grejer att göra, så även denna gång. Så nu har han städat i kassaskåpen och i tv möbeln. Ja nån gång ska väl de oxå göras. Man får vara glad för de lilla :) Men fint blev de.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0