Förklarar saken

Jag har alltid haft ett minne från när jag går i förskoleklass och fick hoppa upp för att kunna hänga min jacka på kroken. När jag sen tagit studenten började jag jobba som vikarie på min gamla skola. Och när jag då gick förbi dessa krokar kom minnet tillbaks igen. Dessa krokar hängde inte alls så särskilt långt upp, så jag var tvungen att fråga om de inte sänkt dem sen jag gick där. Men de hade de inte gjort. Idag när Daniel fortsatte med sitt röjande hittade han min gamla "gröna" bvc bok. Han kollade lite i den sen försvann han för att hämta en tumstock. Han o barnen började sen att skratta hysteriskt. Jo tydligen så var jag 109 cm lång när jag var 7 år, alltså kortare än vad Thella är nu. När jag var 4 år var jag 94 cm lång. Inte konstigt jag inte nådde till kroken ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0