Första snön i Örebro.

Thella som var hemma sjuk fortfarande blev överlycklig när första snön kom i Tisdags. Själv var jag väl inte så glad att jag hoppa av glädje, jag muttrade mest och kämpade som ett djur för att ta mig hem oskadad på cykel efter jobbet. Grann barnen tittade in och ville att Thella skulle komma ut o leks med dem i snön. Thella skrek ( var kanske att ta i för hon hade knappt någon röst) av lycka. Men onda mamman vägrade skicka ut henne i blött snön. Så vi mötes halvvägs. Hon fick gå ut en stund på trallet på baksidan. Ingen blev lyckligare än hon. :) Oliwer nöjde sig med att sitta framför datorn o öva på årets lucia sånger till skolan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0