Vabbdag

I Torsdags var det min tur att vara hemma med Oliwer, han hade huvudvärk, halsont och hosta. Efter att ha städat av undervåningen, tvättat 2 maskiner, gått på gåbandet 2 gånger, lagat mat och skrivit ett utvecklingssamtal var de dags att hämta hem Thella.

När vi hämtat henne tog vi vägen förbi Ringstorpsparken för lite lek och fika.

 Thella kom snabbt igång.

 Oliwer gungade lite

 Sen blev de lite gemensamlek

 Och bus

   Mycket skratt blev de.

 Innan vi fikade lite.
 
Vid 4 packade vi ihop för då började det bli mörkt, så vi cyklade hem och gjorde pannkakor istället.
 Oliwer fick agera kock.
 
Jag avslutade dagen med ett AGF möte på oscaria innan jag hamnade i tvsoffan framför Revenge.
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0