Venabesök

För 2 helger sen var barnens kusiner Linus o Ludwig, M och morbror Pierssa här och hälsade på. De kom på fredagen runt lunch så Daniel och barnen fick ta hand om dem medans jag jobbade. När de ätit lite lunch åkte de bort till svampen för att ta en titt och fika lite. Tydligen tyckte killarna det var viktigare att se Kumla fängelset än att träffa mig, så när jag kom hem var huset tomt och alla var i Kumla istället. Jag fick den stora äran att börja med maten istället. Vi slog på stort och grillade så här i november :) Lite kallt och mörkt ute men himla gott.

 Thella tvingade Limpan att spela spel.

 Ludde gav killarna 20:- var så de skulle fixa hans sovplats.

 Pierrsa ordnade tsatsiki, Ludde övervakade.

Grillmästaren Daniel med Ludde som övervakare.

Hungriga killar.

 På lördagen hann vi med lite lek på lek o bus innan killarna packade in sig i bilen och åkte hem till Småland igen. Linus tyckte de var så kallt så han körde långärmad och mössa. ;)

 

 Leken i fullgång.

Limpan fick ordna bollarna.

 Thella fick lite hjälp första gången hon skulle upp.

 Nu jäklar ska här skjutas.

 

Tack killar för denna helg, de var toppen skoj. Nästa gång får ni stanna en natt till. Och då Ludde ska du slippa madrassen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0