Vad händer i vårt liv?

Ja vad gör vi nu för tiden? Ja Thella hade maskerad på förskolan igår. Hon är ju inte som de flesta andra tjejer, så hon valde att vara en clone istället för prinsess klänning. Jag gjorde lite höstfint i rabatten på framsidan för någon vecka sen. Oliwer har fått sitt skolfoto, Thella fick inget för hon var dränkt av lera när hon skulle ta sitt :( Elementet på toan nere har ÄNTLIGEN kommit på plats o vi var o tittade på bion Modig förra helgen. Ja de är väl de som hänt hos oss den senaste tiden. Nu måste jag sova några timmar innan de är dags att gå upp igen. Hej på en stund. Kram

 sötis

 Nu har vi värme på toan oxå.
 
 höst fint i rabatten
 Kan man annat än le när man ser detta.
 Ja jag blir ju inte förvånad 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0