Alla ❤ dag

Ja idag är det alla ❤ dag o de har vi väl inte missat. Jag höll på att missa hela dagen eftersom jag lyckades med att för sova mig. Somnade redan runt 21 igår kväll och vaknade inte av klockan utan fick lite panik när kl stod på 06:18 o bussen går 06:25. :0. Som tur är har jag ju en grymt snäll man, så han klev snällt upp och körde mig till jobbet. 06:45 var jag där o första barnet skulle komma 7. :) Innan jag åkte hemifrån hann jag lämna lite presenter till familjen på bordet. På jobbet hade vi alla❤dag mys med lite disco o pyssel. Jag hade min tidiga dag så när jag kom hem var barnen redan hemma. Daniel hade hämtat dem innan han åkte till jobbet. Så vi tog på oss o gick ut i snön. Jag var ute en timme med dem, sen gick jag in o gjorde maten medans de grävde fram hus i över 1 timme till. Oliwer prövade åka miniskidor för första gången. Thella fick äntligen på sig längdskidorna, som hon tjatat om dem. Har en rolig film på mina stjärnor på glid, men jag vet i hundan hur man lägger upp filmklipp här? Vi lyxade på korv o hamburgare till kvällsmat. Firade inte direkt något idag, vi sparar oss tills imorgon då Daniel är ledig. God natt på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0