Återigen har helgen passerat alldeles för fort.

I fredags blev de tacos mys med chokladhjärtan och Gladiatorerna.
 muma.
 
I går var det dags för gymnastik igen för Oliwer och mig. Vi tog bussen upp lite tidigare för jag skulle köpa 
en present. Thella hade jag varit och lämnat hemma hos Elsa vid 9:30 tiden. Hon skulle vara där och leka några timmar. Men när gympan var klar 15:30 fick jag ett mms från Elsas pappa. 
 Thella tyckte att halv 10 blev en bra hämtid, men de tyckte 16:30
Så efter att vi hade köpt lite lördags godis på Coop gick vi och hämtade hem Thella efter MÅNGA timmars lek.
 
Raka vägen hem för att duscha och byta om innan Emma, Fredde och tjejerna skulle komma.
Vi lyxade med hämtmat från Salladin och sen hamna vi i soffan framför Mellon.
Vilka skit låtar, jag förstår ingeting. Hur väljer de ut låtarna igentligen.???
Vi passade oxå på att gratulera Emma till sin sjuksköterske examen. Sjukt bra jobbat Emma vi är såååå stolta över dig. PUSS.
 hehe bjuder på de :)
 Du är bäst, så är de bara. 
 
Idag var det dags för lite utanför gympan träff för killarna. Vi hade bokat Örebro klättergym i 2 timmar.
Så jäkla skoj, killarna var super duktiga på att klättra.
  
  
Även höjdrädda Oliwer fixade det super bra, kanske inte lika högt som de flesta andra vid klättringen med selle, MEN han gjorde de iallafall. Jag blev SÅ stolt så :)
 
Kan varmt rekommendera dem. 
 
 
Nu ska Thella och jag iväg på nästa gympa pass. Denna gång är de ett gäng 08or som ska röja järnet i en gympasal. 
 
Ha en fortsatt trevlig helg på er. KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0