Coco Thai och barnkalas.

I Fredags kväll möte vi upp farmor, farfar, kusinerna William och Isak för att ta en buss upp på stan, vi gick till barnens favorit resturang Coco Thai. När vi precis beställt våran mat dök faster Nina och Fredrik oxå upp. Vi åt och drack tills vi knappt kunde röra oss, då tog vi bussen hem igen och stannade till hemma hos farmor och farfar för lite mer umgänge.
Kl 21 gick vi hem och kramade kudden för Oliwer och jag skulle upp på gympa kl 8:30 på lördagsmorgonen.
 
  
 
 
På lördags morgonen åkte Oliwer och jag på gympa i 2½ timme, sen snabbt hem igen för att förberedda för Thellas kalas. 
Vid 12:30 kom 5 utklädda barn för att kalasa lite med oss. En massa bra presenter fick Thella.
 Thella med favisen Sigrid
 Sötisar
 Dans stop
Pippi kom med gottis påsar. :)
 Den urgulliga varmpyren Thella.
 
När barnkalaset var klart hann vi städa upp lite och skicka ut barnen i solen, innan faster Nina med familj kom på fika.
 Barnsadel till dockan och cykelkorg till nya cykeln.
 
På kvällen åt vi tacos och tittade på mellon, fy sjuttan vad dåliga låtar.
Här hemma hejade barnen på Yohio, själv fastnade jag inte för någon.
 
 
Daniel och jag skulle sätt en film efter att barnen lagt sig, men jag var helt slut så jag gick och la mig 22:30. Kul lördags kväll för Daniel men jag var verkligen helt slut.
 
Idag åkte barnen med farmor och farfar ut till stugan för att slå vassen och grilla korv.
Jag passade på att bädda rent och bädda ner mig i soffan och sen en film med Daniel istället.
Nu är Thella på simskola, Oliwer gör läxor och jag sitter här. Ska ta och plocka fram lite kräftor nu, vi tänkte äta det innan vi ska på Thellas gympa. Skulle ha ätit det igår men då orkade igen av oss de efter alla tacos. 
 
Ha en fortsatt trevlig söndag eftermiddag.
 
KRAM
 
 
 
 


Kommentarer
Malou

Vad fick hon för allt fint av sina kompisar då?

Svar: En barbie docka, en ryggsäck, en klubba med hårtofsar, cup cakes formar och en receptbok, en kikare, nagelack och läppglans.
Familjen Widén

2013-02-03 @ 20:53:23
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se
emma

hur många timmar har du på ett dygn kvinna lilla ??

2013-02-06 @ 11:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0