En extra glad tjej idag.

Häromdagen fråga Oliwer om han fick köpa något till sin tjej på alla❤dag. Självklart fick han det, o vi kom fram till att vi skulle köpa en chokladask med hjärtan till henne. Så vi slog in den o han skrev en liten hälsning. Sen idag tog han med den till skolan. Han berättade glatt när han kom hem att hon blivit jätteglad. Mamma, hennes min när hon fick den kommer jag komma ihåg länge sa han :) Han hade sagt att hon skulle lägga den i ryggsäcken o öppna den hemma. Men hon hade inte kunnat hålla sig så den öppnades ändå. Jag frågade vad de andra barnen sagt när han gav tjejen paketet. Någon hade frågat om han oxå fick paket. Men vet du mamma, jag bryr mig faktiskt inte om vad de säger. För jag ville ge henne en present. Rätta takter min son :) du är sååå klok ibland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0