Helgen

I fredags efter jobbet blev de lego bygge hos oss. Oliwer, jag o Thella låg på golvet i över 1 timme o byggde ihop massa figurer till mitt jobb. Sen blev de soffhäng ned stekt kött o pommes till Gladiatorerna. Efter de somna vi skönt. På lördagen tog vi sovmorgon, sen blev de fart i bena. Daniel började jobba kl 10 o jag å barnen skulle upp på gympa möte kl 12-13. Sen var Oliwers gympa 13-15:30. Thella blev hämtad av farmor o farfar så hon slapp sitta o titta på i 2 1/2 timme. Oliwer o jag fick åka med Isaks pappa hem. Sen blev de snabb fika hos farmor o farfar innan vi gick o gjorde iordning oss för att få besök av Emma med familj. Tyvärr ringde de o avbokade då Maja fått feber :( Stackarn så himla typiskt, alltid är de något när vi ska ses. Jag hade börjat förberedda pastasalladen, så den var ju gigantisk. Men de löste vi genom att farmor o farfar kom över o åt o tittade på melodifestivalen med oss. Söndagen sparkade vi liv i redan innan 9, jag behövde Daniel hjälp med att färga håret, så det roade vi oss med innan han åkte o jobbade. Innan barnen gick ut en sväng o lekte med kompisar här på gården, så stekte vi ett gäng pannkakor dom de åt upp. Snälla farfar körde Thella o mig till simskolan. Farmor gjorde lasange undertiden, den hann vi smaka av innan vi drog iväg på gympan. Det var en trött tjej som somnade på kvällen sen. Hennes mamma oxå ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0