5 åringens dag.

Imorse kom Oliwer upp extremt fort han var färdig klädd redan kl 07:08, och de händer väl ALDRIG annars. Thella var inte så svår väckt idag hon heller, men de tog ett tag innan hon fattade vad de var som hände. 
 Va vad händer, låt mig sova.
 ÅÅÅ fyller jag 5 år nu.
 Vad kan de vara?
 Bara roliga grejer.
 Nöjd 5 åring.
 
Efter paket öppningen, hjälpte Oliwer och jag henne med att få upp alla grejer ur kartongerna.
Sen fick de bli en snabb frukost, innan vi packade in oss i bilen och åkte till skolan och förskolan.
Thella och jag gick först med Oliwer sen gick vi ner till hennes förskola, där visade hon mig runt och vi var med under samligen när de firade henne. Sen åkte vi till Malins bageri och köpte fika bröd.
Vi hann bara hem och fika lite innan vi fick en drop in tid på klippning till både Thella och mig.
Toppen så nu är vi snygga i håret till kalaset i helgen oxå. :)
Lunchen åt vi med Daniel på Rosa deli på stan. Sen fort hem för att hinna möblera i dockhuset innan Oliwer skulle hem från skolan. Vi hann med lite fika och Sean banan filmen innan Oliwer åkte iväg på gympa träningen.
  Ny frisyren.
 Gött gött i gött gött.
 
Lite efter 18 kom farmor förbi för att låna med sig Thella hem. Så hon och jag följde med över och Oliwer kom efter träningen. Där blev de paket jakt med hjälp av ett snöre.
 
 
Tjoho en cykel, nu är de en tjej här hemma som längtar efter våren.
 
GRATTIS älskade unge på din dag.
 


Kommentarer
Malou

Grattis älskade Thella! <3
Vilken fin frisyr! Kan mamma göra såna lockar sen? :-)
Och vilken fin cykel.
Hur blev du i håret då?

2013-01-30 @ 20:45:20
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0