Borta bra men hemma bäst.

Igår morse gick vi upp redan kl 7, barnen sov lite längre medans Daniel och jag packade de sista.
Vid 8:30 började vår resa hem till Örebro, de var himla lite trafik och väldrigt lite snö på vägen hem.
 En som inte ville vakna.
 
Vi kom hem 11:30, då packade vi in allt, Daniel tog en dusch och gjorde sig iordning för att åka och jobba. Jag å barnen hjälptes åt att packa upp allt. Sen röjde jag bland alla tomtar, så nu står de på vardagsrums bordet och väntar på att få komma ner i sina kartonger. De blev oxå ett varv med damsugaren/damtrasan både upp och nere. 2 maskiner tvätt och en promenad till Coop med all
pappersåtervinning hann vi med innan vi däckade i soffan kl 19.
 
 Just ja papparkakshuset sa bye bye.
 Vätske pause innan vi traskar hem igen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0