Gympa/kompis dag.

Klockan ringde alldeles förtidigt idag. Helgen är kort o jag behöver mina sovmornar. Men idag var de gympa på oscaria emellan 9:30-12, så lite efter 9 var vi där. Daniel jobba så Thella fick snällt följa med. Hon var super duktig o höll sig på nedslags bädden där jag hade min station hela tiden. Hon målade lite, hjulade, målade, klättrade på mig, spela på mobilen o hoppa lite i groparna. Efter gympan hade vi ledarmöte, å de var inte klart förens lite innan 14, eller de var inte klart då. Men jag gav upp behövde få mat i magen. Hade lovat Thella korv o Oliwer Mc. Fast på vägen dit träffade vi på farmor o farfar, så Thella följde med dem hem o Oliwer o jag gick vidare till Mc utan henne. Träffade på Thellas bästa kompis o hennes familj så vi satt o pratade medans vi åt, sen blev de en liten pratstund med Daniels gamla klasskompis som oxå var o åt med sina barn. Så fort vi kom hem blev de duschen för Oliwer. Kompisen Robin kom över för att sova över. Vi var bjudna till svärföräldrarna på kvällsmat, så killarna hängde med över för att äta sen drog de hem till oss igen. Nu har Daniel varit inne o sagt till dem att de är dags att sova, hörs inget så kanske att de somnar snart. Jag gör om inte annat. God natt o sov så gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0