Helgen

Försökte lägga in ett inlägg förut om helgen nere i Hultsfred men de blev bara bananas av de hela.
Så jag raderade allt och gör ett nytt försök igen.
 
På lördagen var först Daniel och jag nere i Hultsfred för att kolla utbudet på family. Daniel hittade en tröja och jag 5 par strumpor till Oliwer. Roligare än så var de inte.
Vi mötte upp mamma på Willys innan vi åkte hem för att laga mat.
Daniel, jag och Thella åkte sen in till Vimmerby för att hämta en leksugen kusin Winnie.
Vi åkte direkt upp till gammelmormor för att fika med morfar, Pierre och Oliwer.
 
På söndagen hjälpte Daniel mig att ta fram Malous och mitt dockskåp. Sen blev de full lek med dem och tjejerna.
 
Innan vi skjustade hem Winnie till Vimmerby var vi ute och lekte i snön en sista gång innan allt smällte bort. :(
 
Framåt kvällen kom Pontus och Tim, Pontus skulle jobba natt så till Oliwers glädje skulle kusin Tim
 oxå sova över hos mormor och morfar. De lekte hela kvällen innan Oliwers hårda onda mamma skickade dem i säng vid 21:30. De var ju tvugna att vila lite innan nyårsafton ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0