Lite firande i förskott.

I fredags lyckades Daniel knappa runt på min telefon och helt plötsligt funkade den inte som den skulle.
Ja ok de var kanske inte hans fel, de har varit fel en längre tid men vi har inte riktigt märkt de förens nu.
Så igår åkte vi upp på stan för att lämna in den. Att vänta 2 veckor på att de ska fixa den är ju som att få ett långt fängelse straff, hur ska jag klara mig utan min Iphone???? En ruten jäkla Sony Ericsson får jag dras med nu, de går "bara" ringa och smsa. :(
 
 
Eftersom Daniel jobbar till 19 på Thellas födelsedag passade vi på att fira henne lite igår istället.
Hon valde kebab och en film, så de blev film mys i soffan innan bygglovs tittande i stora sängen.
 mums
 Chips och cola måste man får när man ska fylla 5.
 Sista natten som 4 åring. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0