Shit vad hår de försvann :(

Igår var vi ju som sagt hos frissan Thella och jag.
Thella ville klippa kort och jag ville inte de. Så vi kom överens om att frisören skulle klippa ett mellanting. När hon gjort de lockade hon håret och hade i en massa färg.
Thella blev helnöjd och de var huvudsaken.
 
Nu ikväll tvättade jag håret på henne och insåg att de blev skit kort. Eller de blev inte så kort igentligen
men de blev väldigt mycket kortade hår att kamma än innan.
Tur de växer ut snart igen ;)
 
 Det var skit svårt att flätta de nu när de var så kort.
 Något längre innan.
 
Nå ja, Thella är super nöjd och de är de som är huvudsaken.
 
Efter jobbet idag var vi en sväng ute vid marieberg. Thella valde godis till kalaspåsarna och sen handlade vi på Willys. Skönt att få de gjort idag, då kan vi förbereda kalaset här hemma imorgon efter jobbet. På kvällen ska vi äta på Coco-thai och ev följer Daniels föräldrar med upp och äter.
Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och vänta på John blund.
 
Ha de gött KRAM


Kommentarer
Malou

Inte alls för kort! Jag tycker det blev Jättefint! Tycker det är Finare när det är lite kortare. ;)

2013-01-31 @ 22:42:20
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se
Jessie

Ja du, det är svårt när mammans vilja krockar med barnets... Händer rätt ofta här hemma oxå, och jag tycker ju om när barnen har egna åsikter som de kan stå för. O de e riktigt jobbigt när de krockar med vad jag tycker!! =)

2013-02-01 @ 10:09:30
Jessie

FAst jag måste nog tillägga att du har helt rätt i att det viktigaste är att Thella är nöjd, och jag tycker inte alls det blev så kort. Fortfarande jättelånga flätor! =)

2013-02-01 @ 10:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0